Jak można zakupić i zarezerwować Magiczną Kolację?

Kolację można kupić bezpośrednio przez stronę: www.magicznakolacja.pl – w tym wypadku dokonujemy zakupu i rezerwacji na konkretny dzień oraz godzinę.

 

Kolację można zakupić również przez Wyjątkowy Prezent. Za pomocą strony: www.wyjatkowyprezent.pl lub na jednej z wysp handlowych. Po zakupie takiego vouchera należy dokonać rezerwacji przez stronę: www.magicznakolacja.pl

Czy kolację można opłacić na miejscu w restauracji?

Nie ma możliwości opłacenia kolacji na miejscu w restauracji. Kolację można zakupić przez stronę: www.magicznakolacja.pl lub przez portal Wyjątkowy Prezent.

Czy można zmienić termin rezerwacji?

Termin rezerwacji można zmienić jedynie poprzez kontakt drogą mailową ( info@magicznakolacja.pl ).  Zmiany można dokonać w okresie nie krótszym niż 48 godzin od daty wydarzenia. W przypadku nie otrzymania informacji zwrotnej, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 22 66 88 272.

Czy można dokonać rezerwacji poza terminem podanym na stronie?

Magiczna Kolacja ma charakter eventu, dlatego rezerwacji można dokonać jedynie w terminach podanych na stronie. W przypadku organizacji kolacji na wyłączność dla grupy prosimy o kontakt z działem b2b: tel.: 513 070 002, e-mail: b2b@wyjatkowyprezent.pl

 

Czy można zmienić preferencje żywieniowe w rezerwacji?

Zmiany wyboru menu można dokonać w okresie nie krótszym niż 48 godzin od daty wydarzenia.

Czy na kolację może przyjść inna osoba niż podana w rezerwacji?

Oczywiście, jest taka możliwość. W tym przypadku prosimy o wcześniejszą informację telefoniczną (22 66 88 272 ) lub mailową (info@magicznakolacja.pl). Osoby, które przyjdą na kolację muszą posiadać voucher przy użyciu którego została dokonana rezerwacja.

Czy można dokupić voucher dla dodatkowych osób?

Można dokupić vouchery dla dodatkowych osób i udać się wspólnie na kolację.

Czy można dokonać rezerwacji dla więcej niż dwóch osób?

Można dokonać rezerwacji dla większej ilości osób. W tym celu podczas składania rezerwacji należy dopisać informację o wspólnym stoliku wraz z numerami pozostałych voucherów.

Czy można zamówić danie wegetariańskie?

Klient podczas składania rezerwacji wybiera spośród 3 wariantów menu: mięsne, rybne lub wegetariańskie.

Czy można zgłosić alergie pokarmowe?

Podczas składania rezerwacji można dopisać w specjalnie przeznaczonym miejscu informację odnośnie alergii żywieniowych. 

Czy można wybrać menu?

Można wybrać jeden spośród 3 wariantów menu: mięsne, rybne lub wegetariańskie.

Czym różni się Magiczna Kolacja od Magicznej Kolacji VIP?

Wersja standardowa zawiera: przystawkę, danie główne oraz zimne napoje. 

Wersja VIP zawiera: przystawkę, danie główne, deser, zimne napoje oraz lampkę wina.

Czy można dokupić dodatkowy alkohol?

W restauracji można otworzyć rachunek i złożyć dodatkowe zamówienie.

Jak należy ubrać się na kolację?

Jest to całkowita dowolność, zależy wyłącznie od preferencji gości.

Ile wcześniej należy przyjść na kolację?

Na kolację prosimy przybyć 15 minut wcześniej.

Czy dzieci również mogą uczestniczyć w kolacji?

Nie mamy żadnych ograniczeń wiekowych,dzieci są mile widziane.

Czy voucher przepada, kiedy goście nie przybędą na kolację?

Jeżeli rezerwacja nie zostanie anulowana na 48 godzin przed kolacją, Voucher przepada.

Czy na sali znajdują się również inni goście?

Magiczna Kolacja ma formę eventu, dlatego na sali znajdują się również inni goście. Oczywiście każdy ma swój osobny stolik.

Jak sprawdzić datę i godzinę rezerwacji?

Data i godzina rezerwacji znajdują się na zaproszeniu potwierdzającym kolację. Jeżeli posiadają Państwo wątpliwości co do terminu zachęcamy do kontaktu z działem obsługi klienta: tel.: 22 66 88 272, mail: info@magicznakolacja.pl.

Gdzie można sprawdzić terminy kolacji?

Wszystkie terminy kolacji znajdują się na naszej stronie: www.magicznakolacja.pl

Co w przypadku braku terminów kolacji na stronie?

W tej sytuacji prosimy o odrobinę cierpliwości. Oznacza to, że na chwilę obecną wszystkie miejsca są zarezerwowane. W przeciągu kilku dni pojawią się na stronie dodatkowe terminy.

Ile trwa kolacja?

Kolacja trwa ok. 2 godzin.

Czym się różni kolacja kupiona przez stronę Magicznej Kolacji od kolacji kupionej przez stronę Wyjątkowy Prezent?

Strona Magicznej Kolacji umożliwia zakupienie kolacji na konkretny dzień i godzinę. Kupując kolację przez Wyjątkowy Prezent klient otrzymuje Voucher, który ważny jest przez 36 miesięcy. Daje to możliwość podarowania Magicznej Kolacji na prezent. Obdarowani będą mogli samodzielnie dokonać rezerwacji w dogodnym dla siebie terminie (dostepnym na stronie www.magicznakolacja.pl). 

Czy kolację kupioną na stronie Magicznej Kolacji na konkretny termin również można odwołać?

Nie ma możliwości odwołania kolacji, która została zakupiona przez stronę Magicznej Kolacji. W tym wypadku, można jedynie dokonać zmiany rezerwacji na inny termin.

Gdzie znaleźć terminy na stronie na kolejny miesiąc?

Obok nazwy miesiąca znajdują się strzałki, które umożliwiają przejście do następnych terminów. 

Gdzie znajduje się restauracja w Warszawie?

Restauracja „MonAmi” ul.Francuska 5, Warszawa. 

Gdzie znajduje się restauracja w Krakowie?

Restauracja „Piwnica pod Kominkiem” ul. Bracka 13, Kraków. 

Gdzie znajduje się restauracja w Trójmieście?

Restauracja „Piwnica Rajców" ul. Długi Targ 44.

Gdzie znajduje się restauracja w Łodzi?

Restauracja "Ukryte Rzeki" - ul. Piotrkowska 293, Łódź.

Dane do przelewów

Dane do przelewów

Odbiorca: Wyjątkowy Prezent Sp. z o.o.
ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa

Tytuł płatności: numer zamówienia.   

Bank Millennium
Numer konta dla przelewów krajowych:
69 1160 2202 0000 0000 9318 2030

Aby poszukiwania prezentu były jeszcze lepsze, używamy ciasteczek (ang. cookies) w celach statystycznych i marketingowych. Polityka prywatności